tisdag 16 augusti 2011

Källarfynd

Jag var nyss nere i källaren för att bära ut mina flyttkartonger med jobbsaker till bilen. Jag passade då även på att dra en repa och kolla av kartongerna med barnkläder till Agnes nästa storlek och tog med mig allt i strl 80 upp. Några kvarglömda 74:or fick även följs med. Gisses vad kläder det fanns i gömmorna! Kändes nästan som att vara på Polarn-rean och göra massa fynd. Att jag måste ha lagt ut en förmögenhet på allt detta då det begav sig (år 2008) har jag förträngt...
Zipkoftor, stickade koftor, massor av POP-strumpor ( de mest överlägsna gällande kvalité), två par randiga långkalsonger, randiga tröjor, flera par jeans och T-shirts bland annat. Jag kan snabbt konstatera att det inte behöver köpas något nytt till Agnes på ett tag, men det har ju inte hindrat förut...Det får bli klänningar, tunikor och liknande för att kunna motivera inköp. Dessutom behöver hon nog en vinteroverall i en strl mellan de som Oacar hade, så det blir lite shopping ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar