tisdag 27 mars 2012

Bloggtorka

Inte för att inläggen duggar tätt här inne numera, men nu blir det nog ännu glesare mellan uppdateringarna. Åtmintone ca 10 dagar framöver om man ska lita på Phonehouse. Min mobil är trasig, eller glaset sprucket då jag tappade den i marken. Så nu är den på lagning och jag har lånat en Samung från tidigt 2000-tal (känns det som...) Är glad om jag lyckas ringa och svara om det ringer. Jag tror knappt att jag lyckas svara på sms med den (fast läsa sms kan jag). Men å andra sidan har jag ju inga nummer i mobilen att ringa till, så det blir bara de få nummer som jag lyckats memorera som jag kan höra av mig till. Jag gör de flesta inlägg från mobilen, för det är där mina bilder är- För erkänn...Hur kul är det med bildlösa inlägg??
Nu ska snart bullarna in i ugnen. Jag vabbar med Oscar och vi har bakat en sats kanelbullar. Han verkar må bättre nu så vi får se om det blir dagis imorgon. Han själv har sagt att han ska vara sjuk...Tror han tycker det är rätt mysigt att vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar