måndag 23 maj 2011

Bättre än julafton!


Tjohooo!! Jag lyckades äntligen knäcka koden för att lyckas skicka bild från mobilen hit till bloggen. Antar att texten är lätt att skriva från mobilen också men nu sitter jag ju precis vid datorn så jag tycker det är lättare att skriva texten på den.


I lördags var vi i tjejgänget och grillade hemma hos Jessica. Mycket gott och med trevligt sällskap...Jag kom inte hem förrens efter klockan 01 på natten och det händer inte ofta. Dessutom hade Ullis med sig ett lass parfymer och lite annat som vi fick gå loss på och försöka välja de vi ville ha. Bilden ovan visar vad jag fick med mig, inte illa. Det är i stunder som dessa som man inser hur bra vissa har det på sina jobb. Jag undrar just vad jag skulle kunna bidra med för privilegier?? Hmm...Det var annat då jag jobbade på bio och hade personalrabatt på popcorn!


Nu är klockan mycket, bäst att lägga sig då man aldrig vet när fröken bus kommer vakna och vilja äta. Imorgon är det avslutning i Hammarbykyrkan, vet inte om jag är så sugen på den stundande picnicken (hur stavas det??) om det stämmer att det ska bli typ storm...Hursom så är det min näst sista mammalediga tisdag så jag ska försöka att ta vara på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar