torsdag 26 maj 2011

Textlös

Som ni ser har jag inte lyckats få med texten till de bilder/inlägg som jag skickat från mobilen. Jag trodde att det bara var att skriva vid bilden som man skickade till bloggen men ingen text syns ju...hm??!! Antar att jag får luska vidare, för visserligen är det roligt med bilder (antar jag att andra tycker??) men lite text till vill man ju ha.
Idag blir det hemmahäng för jag är förkyld och Agnes är också lite snorig. Gårdagens besök på Grönan var en hit, trots regnet. Det är verkligen roligt att se hur kul Oscar, Nova och Noel tycker det är. Förra året var det premiär och i år upprepade vi det, antar att det snart är dags att kalla besöket på Grönan för en tradition!

1 kommentar:

  1. Du måste skriva texten innan bilden. Då kommer texten med.

    SvaraRadera