lördag 21 maj 2011

"Ovanligt"




Som den trevliga och charmiga säljaren på Phonehouse informerade mig om igår så gjorde jag det här "ovanliga" valet av mobil igår. Va?? Och jag som trodde att jag var riktigt orginell och nytänkande när jag skaffade denna mobil...Tur att det finns personer som känner att de måste ha en liten nonchalant och överlägsen inställning då de arbetar som säljare. Note to myself: Gå INTE till Phonehouse om 24 månader då det eventuellt är dags igen...Glömde det förra gången, men om jag skriver det här så kanske någon kan påminna mig??!


Får se hur lång tid det tar innan jag lär mig att hantera mobilen, hoppas bara jag behärskar att ringa på den och svara om någon ringer, det känns som det mest grundläggande. Nu ska dessutom vår hemtelefon fungera (telenr är överfört), men av någon anledning krävs det mer än att bara plugga in telefonen i jacket...Återstår att se när den fungerar på riktigt. Jag saknar faktiskt den, tillhör den lilla skaran som vill ha en hemtelefon.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar