fredag 20 maj 2011

Fredag

Somnade igår med lätt migrän och hade även lite känningar av det då jag vaknade, men nu har det klingat av. Hoppas den förtsätter att hålla sig borta! Speciellt då Tobbe ska bort ikväll så det är bra att vara fit for fight då man är själv med barnen. Maria kommer hit och äter middag, hon är väl införstådd med att det även ingår att titta på "Äntligen fredag" med Sean Banan om man är här en fredagskväll.
Idag blir det antagligen en sväng till Globen för att köpa lite nya kläder till Agnes. Hon har väldigt dåligt med långärmade tröjor och bodys. Det är nog första gången jag upplever att hon har brist på kläder sedan hon föddes. Jag antar att det beror på att många av Oscars kläder i den här storleken blev förstörda av matfläckar och annat. Jag måste även titta på en ny mobil då jag tappade min (eller det är ju egentligen Tobbes...) i marken så att skärmen sprack. Får se om jag kan signa upp någon ny utan att bli ruinerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar