söndag 7 november 2010

Alla ska med!

Jackan från Ullared och pulkan i högsta hugg.

Oscar och jag gick ner till källaren i förmiddags för att ta upp vinterjackorna och vinterskorna (mina och Tobbes, Oscar har använt sina i ett par veckor redan). Det blev även lite fotande av stolar och en liggkorgstol som vi ska försöka sälja på Blocket. Mest för att vi vill bli av med det, och det är en bonus om någon kommer och hämtar sakerna. Oscar sprang runt med sin pulka och övade inför vintern. Han provade även sin skidjacka från Ullared som skulle vara "att växa i" då den är i strl 122, men den visade sig inte vara så stor som jag trott.
Sedan var det dags för mig att få utnyttja min 30-års present som jag fått av Jenny och Johanna. Vi åt brunch på Clarion Signs och det var gott och som vanligt i trevligt sällskap. Skönt att få umgås och träffas utan vilda 3-åringar ibland.

Den här korgstolen ska slängas, är lite defekt på ena armstödet, om ingen vill ha den förstås?

Liggkorgstolen är det inget fel på men vi har tyvärr inte plats...

OBS! Pojken på bilden ingår inte till någon av korgstolarna.

Oscar är mycket mammig och pappig nu. Då vi ska någonstans så vill han att vi alla ska åka/gå tillsammans. Han ropade till Tobbe att han inte skulle köra iväg förrens jag satt mig i bilen då vi skulle åka till Bromma Blocks. Kan ju tyckas självklart, men i vintras var han faktiskt påväg att "glömma" mig då han startade bilen och började rulla innan jag satt mig...:-)

1 kommentar:

  1. Moster till pojken9 november 2010 kl. 21:58

    Är du säker på att pojken inte ingår? Ringer någon vid "rätt" tillfälle kanske han kan fås på köpet.

    SvaraRadera