torsdag 18 november 2010

Hotell Norrtullsgatan

Jag, Oscar och Agnes sover över hos mormor och morfar i stan. Mormor fyller 65 år idag så vi var hitbjudna på middag och då vi skulle hit igen imorgon, eftersom dagis är stängt, så tyckte vi att det var lika bra att sova kvar. Känns som att det är en "win-win"-situation för oss alla. Tobbe får en natt med (förhoppningsvis) ostörd sömn, jag slipper släpa mig upp och in till stan med båda barnen imorgon, Oscar och Agnes får en lugnare mamma och får vara med sin mormor och morfar. Vad får då mormor och morfar?? Förutom att vara med barnbarnen, så får de bjuda på frukost och sova i TV- respektive gästrummet. Inte illa....
Imorgon hoppas jag komma iväg och klippa håret. Inget märkvärdigt, men det var väl ett år sedan jag klippte mig (utan överdrift alltså). Sedan dess har det gått igenom en graviditet och en sommar vilket har satt sina spår. Jag behöver dessutom hitta något att ha på mig till Agnes dop på lördag. Det kluriga med att köpa kläder nu är, förutom att de ska vara snygga och passa såklart, att de måste vara amningsvänliga vilket gör att utbudet begränsas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar