onsdag 23 februari 2011

Framme!

Nu ar vi antligen framme pa Koh Lanta. Resan gick bra for bade Oscar och Agnes. Vi fick en babycot till Agnes men det var knappt att de ville att hon skulle ligga i en. Gransen var 67 cm eller 10 kg och som tur var kvalade hon in under bada av dessa. Vi blev erbjudna att fa fyra saten istallet brevid varandra men valde att sitta kvar och ta babycoten, vilket jag tror var valdigt tur da vi kunde bre ut oss och det var gott om utrymme framfor oss samt att Oscar fick en fonsterplats.
Hotellet dar vi bor bor, Lanta seahouse, ar enkelt men verkar vara helt okej. Bra barnpool ocksa vilket ar en stor fordel. Det aterstar att se hur frukosten ar imorgonbitti. Oscar och Tobbe sover nu, klockan ar ca 22 har. Agnes har lite svart att komma till ro sa hon sitter har brevid mig i vagnen, hoppas att hon somnar snart. Vi sov middag idag mellan 14-16 men stallde vackarklocka for att inte sova langre. Vi borde darmed vara nagot i fas trots jetlag, det visar sig val imorgon (eller i natt) nar Oscar och Agnes vaknar. Tobbe har som ambition att ga upp tidigt och springa innan det blir for varmt. Det blir ju lite meckigare nu nar det ar tva barn att anpassa sig efter, och det ar inte direkt sa att de kan gora samma saker.
Snart stanger de har vid datorn pa hotellet och jag har inte lyckats lista ut hur man for over bilder. Jag far se om jag kan fa till det imorgon eller sa. Nu har Agnes dessutom somnat i vagnen har, hoppas hon fortsatter sova nar jag forslar over henne till hennes spjalsang med jattespjalor.

1 kommentar:

  1. skönt att höra att ni är framme.Hoppas ni får sova ikapp så ni kan njuta av morrondagen.

    SvaraRadera