söndag 27 februari 2011

Migran och rolig jente

Igar lag jag dackad i migran hela dagen. Om det ar jobbigt att ha migran i vanliga fall sa var detta 100 ganger varre. Det som vanligtvis brukar "hjalpa" ar ju morker, svalt och att sova eller ha det tyst. Det var rattsa svart i denna varme och med det boende vi har (en enrums bungalow). Men pa kvallen slappte det sa vi kunde iaf ga ut och ata middag. Stackars Tobbe var helt slut, att ta hand om bade Oscar och Agnes sjalv en hel dag ar inte det lattaste har.
Annars ar det fortsatt bra och Oscar har idag fatt upp ogonen for att bada i havet och leka i sanden pa stranden. Roligt, for da blir det lite variation pa det han gor. Men han sjalv verkar stortivas med att bada, springa och leka. Han kan vara i vattnet hur lange som helst utan att visa nagra som helst tecken pa att frysa eller vilja ga upp.
Det bor ett par norrman pa hotellet som vi pratar en del med och de har en son som ar 1,5 ar. Mamman i familjen papekade att Agnes var en rolig jente...Jaha, ja tankte jag. det ar hon val. Men hon sag nog min fundersamma min. Rolig betyder tydligen lugn pa norska.

Nu har jag fosokt ladda upp bilder i en halvtimme men utan resultat, tyvarr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar