måndag 21 mars 2011

Avslut

Ja, da sitter man har nymasserad och lyssnar pa regnet som smattrar. Tobbe matar Agnes och Oscar springer som vanligt runt och busar med personalen. Oscar har borjat samla pa sig kapsyler som han far av personalen har. Hade jag vetat att den hobbyn skulle ga i arv sa hade jag sparat min egen kapsylsamling fran 90-talet. Jag hade val en papperskasse full da jag la av med samlandet. Och som den "rensa-kasta-slang" person jag ar sa finns ju inte dessa kapsyler kvar. Fast att samla kapsyler idag maste vara roligare an pa den tiden jag gjorde det. Nu ar det iaf lite mer ovanligt da de flesta flaskor man koper ar pet-flaskor.
Vi har lamnat in nastan alla klader for tvatt sa att de ar rena och fardigvikta for att spara utrymme i packningen. Inte for att det lar bli problem med platsen. Vi ska ta bada vagnarna till gaten och den mesta barnmaten ar uppaten samt vissa klader bortrensade. Sen har vi inte handlat sa mycket, men det lar val anda sluta med att vi star och stuvar ner grejer. Vi packar ikvall sa att vi kan ta det lugnt imorgon: ata frukost, bada, luncha och vila lite innan transferen kommer och hamtar oss vid 14.30 for fard till flygplatsen.
Far se om det blir ett inlagg till imorgon, annars blir detta det sista fran Koh Lanta...Gulp!!! Det ar med blandade kanslor vi aker, men jag tror anda att vi kommer vara glada, nojda och lattade nar vi far kliva in genom dorren hemma i Arsta pa onsdag morgon.
Forresten, Agnes har borjat saga "mamama"!! Inte for att det ar medvetet och att hon vet vad det betyder men hon kan ialla fall! Som Oscar sager "varfor kan Agnes saga mamma for??". Tusen fragor tar inte slut trots att man har semester....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar