onsdag 23 mars 2011

Hemma

Ja då var vi hemma igen. Resan gick bra trots att vi alla fyra är mer eller mindre förkylda/sjuka. Jag är nog den mest drabbade med förkylning som har lett till att jag tappat rösten och öroninflammation (tror jag). Vårdcentralen tyckte jag skulle behandla själv med alvedon och nässpray för att se om det hjälpte innan jag fick en tid och eventuellt antibiotka. Och det gör ONT...just nu sitter jag och väntar på att alvedonen ska börja verka. Det var precis samma sak då jag väntade Oscar och fick öroninflammation, då knarkade jag loss på alvedon. Sen är det ju tråkigt att inte kunna prata normalt, speciellt nu när vi varit borta så länge och det finns människor som man gärna vill ringa och prata med.
Vi har sovit lite på dagen så vi får se hur det blir med jetlag och så. Agnes har sovit sedan 17.40 nu och något säger mig att hon inte sover för natten vilket Oscar och Tobbe nog gör. Agnes är lite risig hon också, snorig och har fortfarande ögoninfektionen som gör henne lite hängigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar