torsdag 24 mars 2011

"Calling doctor feelgood, makes you feel good..."

Gammal bild på Agnes, men jag kan ju inte skriva alltför många inlägg utan bilder på rad...

Jag har inte märkt något underverk av bara själva samtalet, men klockan 13.15 har jag tid hos doktorn och hoppas jag får någon feelgood-medicin så att det onda i örat försvinner. Jag är fortfarande hes men hoppas det blir bättre, har ju vissa jag vill ringa och prata med!


Oscar och Agnes har sovit sedan klockan 7...ungefär 3,5 timmar alltså. Innan dess vaknade de klockan 4 och tyckte det var morgon. Ja, så illa är det inte...vi får väl reglera lite varje dag och sen kommer sommartiden på söndag och det borde ju hjälpa till att styra upp lite så att Oscar är fit for fight till på måndag då han ska till dagis.


Nu är Tobbe ute och handlar lite mat då vi knappt har något alls i kylen. Jag åt spagetti carbonara-rester imorse klockan 6 till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar