torsdag 24 mars 2011

Sömnigt

Jag fick med mig ett gäng mediciner hem efter läkarbesöket idag. Det var antibiotika, örondroppar och långtidsverkande smärtstillande. Tjhoo, 500 kronor fattigare men det är det värt bara smärtan försvinner.
Oscar och Tobbe var och hälsade på på dagis idag och det verkade ha varit en hit. Oscar hade varit lite blyg först men sen lekt både inne och ute på gården. Nu sover han sedan klockan halv sju och det återstår att se när morgondagen börjar. Agnes sover också sedan länge, hon har sovit väldigt mycket idag. Vi ska nog ta henne till doktorn imorgon då hon hostar och rosslar en hel del och har gjort det i ungefär en vecka nu. Sen har hon även lite ögoninfektion fortfarande så vi får väl se om man kan få något för det. Kanske ska passa på att kolla statusen på Oscars öron också, jag tror att det är helt bra men det kan vara skönt att de dubbelkollar. Han sa att han hade ont idag, men det var efter att jag sa att jag varit hos doktorn för mitt onda öra så man vet inte riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar