lördag 26 mars 2011

Jetlag justering pågår

Idag är jag inne på andra dagen av antibiotikakuren och jag hade väl hoppats den skulle ha hunnit verka mer. Jag har fortfarande väldigt on stundtals och när alvdonen är påväg ur kroppen så har jag svårt att fatta hur jag har lyckats föda barn utan smärtlindring. Jag menar, detta gör ju så ont och jag räknar minutrarna till jag får ta alvedon igen. Igår när vi var en sväng till Globen och träffade Anna-Vera och Nora så var Alvedon det enda jag shoppade, det säger väl allt?!
Vi var på vårdcentralen igår med Oscar och Agnes och det verkade se bra ut så vad det än är Agnes har haft så verkar det vara påväg tillbaka. Igår somnade båda barnen dessutom i normal tid, men de vaknade ändå klockan 5 imorse. Sakta men säkert arbetar vi bort jetlaggen och aldrig har jag varit så glad för den kommande sommartiden då den förhoppningsvis hjälper oss att komma i fas.
Johanna fyllde 30 år igår och har öppethus idag...hoppas att jag kan gå på det. Annars får Tobbe gå med Oscar, men hon kommer säkert bjuda på massa gott så det vill man ju inte missa, och sedan var det ju länge sedan vi sågs nu. Dessutom kommer Jenny och Anna-Vera med familjer så det kommer säkert bli mycket trevligt för både vuxna och barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar