fredag 8 april 2011

Back on track

Agnes mår bra idag och har varit sitt vanliga jag. Hon sov rätt dåligt i natt (och vi också då...) och vaknade tidigt i morse men trots det hade hon svårt att somna när hon skulle sova middag. Jag antar att det är ett friskhetstecken med tanke på hur mycket hon har sovit de senaste dagarna. Vi hade tänkt köra på med bara majsvälling, frukt och äppeljuice även idag för att inte chocka magen, men hon verkade så hungrig att jag gav henne lite gröt och vi hoppas det går bra. Jag antar att det är för att hon inte har fått lika mycket mat i sig som hon sovit dåligt i natt, hon var väl helt enkelt hungrig igen och det är ju bra om hon vill äta. Det är riktigt trist väder ute men det passar mig rätt bra då vi är hemma och fixar lite. Rensar bland både Oscars och Agnes kläder; slängt, packat ner till källaren och lagt i påsar faster och moster. Vi har nog inte riktigt förstått att det bara är tre veckor tills vi flyttar och det kan vara bra att redan nu börja sortera och rensa. Det sistnämnda är ju iof inget problem för mig, jag älskar att rensa!
Agnes har ätit en miniportion med gröt.
Glad tjej som ligger på golvet och rullar runt...Jag tror att man kan se hennes tand lite om man förstorar bilden.
Undra när/om hon kommer att krypa? Nu är det bara rullning och hasning (drar sig fram på golvet), men hon kan ta sig lite framåt på så sätt.
Agnes och Oscar igår eftermiddag. Oscar ser sammanbiten ut, en min som han ofta får på foton numera.
Majskrokar är mums tycker Agnes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar