söndag 10 april 2011

Soliga söndag

Oscar sitter här bredvid mig och leker med lego och Tobbe och Agnes sover. Tobbe har inte gått upp för dagen än medan Agnes tar en tupplur. Ja, det blir ju så när hon vill gå upp klockan halv 6. Då orkar hon inte längre än till klockan 8 ungefär innan hon måste vila. Man kan väl verkligen säga att Agnes är frisk nu. Tyvärr så har hon börjat vakna och vilja äta på natten (hon har skrikit och slukat en vällingflaska så det verkar ju behövas...). Innan har vi vant oss vid att hon sover utan att vakna på natten, visserligen har hon vaknat tidigt men då har hon sovit från 19 på kvällen till 6 på morgonen. Vi får väl se om det är någon ny vana eller bara en fas då hon ska äta upp sig igen efter sjukperioden. Idag ska jag till Anna-Vera och skriva om mitt CV. Vi har konstigt nog inte word på datorn här hemma så det blir till att hyra in sig hos andra då man ska skriva. Det är ju inte så ofta, och när jag jobbar så skriver jag på jobbet. På tal om jobb så är det bara en och en halv månad kvar nu... Solen skiner här utanför och det ska nog vara både soligt och ganska varmt idag så vi får se vad övriga familjen hittar på. Jag tror att Oscar var lite sugen på att cykla, men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar