torsdag 7 april 2011

Däckad

Det gick bra på barnakuten och vi fick komma in relativt snabbt. Doktorn tittade och klämde på Agnes men verkade tycka att hon var i god kondition men att det har varit en magsjuka som hängt kvar ovanligt länge. Så rådet vi fick var att fortsätta med vätskeersättning och se till att hon får i sig vätska på flera olika sätt genom välling och saft. Jag promenerade hem från Sös då Agnes somnade i vagnen. Väl hemma så somnade hon om efter att ha suttit och lekt lite på golvet, så nu ligger hon på mage och sussar på vardagsrumsgolvet. Jag har hunnit äta lunch och varit duktig och kokat Agnes vanliga nappar och napparna till nappflaskan. Känner mig riktigt duktig, var ett tag sen det gjordes och med tankte på förkylning och magsjuka så känns det rätt fräscht. Nu pratar jag med Anna-Vera i telefon och vi har filat vidare på Ullaredsplanerna. Jag säger bara : "Gisslaved here we come..."
Trött liten boll ligger utpumpad på golvet.


Sover sött, ser riktigt skönt ut. Jag vägde henne på Sös och hon hade inte gått upp mycket i vikt, men det ser inte ut att gå någon nöd på henne om man ser till volymen på kinderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar