onsdag 13 april 2011

Refill

Ibland tycker jag inte att jag gör annat än att rensa dagarna i ända. Då är det nästan lite ironiskt att jag sedan shoppar mer, speciellt då källaren ser ut som en barnklädesaffär (fast med kläderna nertryckta hullerombuller) till utbudet. Igår träffade jag och Agnes Jenny och Neoh i Globen och åt lunch. Vi hann även kolla lite i butiker innan Jenny var tvungen att åka. Hon får ju bara ha Nova på dagis till 14 och bor i Nykvarn, så det blir lite restid. Jag köpte en skaloverall till Agnes på Kappahl (planerat och behövd), två shorts och en keps till Oscar på Polarn (planerat och behövda), en joggingdress och kortärmad body till Agnes från Polarn (inte planerade och inte behövda), ett par shorts, två par linnen och kalsonger till Oscar från H&M (behövda och planerade). Shortsen och kepsen gick hem hos Oscar, han sov med både kepsen och ett par av de nya shortsen i natt. Och DET om något är ett bra betyg. Kalsongerna ratades bara med ett "jag tycker inte om de här kalsongerna, de är inte sköna". När jag frågade vilka kalsonger som var sköna (trodde att det kanske kunde hänga på modellen) så svarade han "Blixtenkalsonger är sköna...). Så det var alltså där skon klämde. Tur att det bara var ettt 3-pack som var köpa på rea då. Jenny hade även en påse med av Novas gamla kläder, så jag fick fylla på ytterligare lite i Agnes garderob. Rensning/påfyllning +/- 0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar