söndag 16 januari 2011

Barnkalas

Oscar har blivit bjuden på kalas hos grannflickan som fyller 3 år. Det blir jag och Oscar som går på kalaset medan Tobbe och Agnes antagligen ska hälsa på Maj-Lis. Lite lustigt att gå på ett kalas som börjar klockan 10, men vi har ju tidiga vanor så det passar oss utmärkt. Grannarna har även en liten bebis som är 2 veckor yngre än Agnes, så det blir roligt att se hur stor han är nu. När man stöter på varandra ute på gatan så är ju alla så påpulsade att det är svårt att se.
Senare kommer Maria och fikar. Jag och Oscar bakade en banankaka igår som vi hoppas ska smaka.
Jag är förkyld nu, det var länge sedan. Antar att det är minskad amning som har gjort det möjligt. Jobbigt är det iallafall. Jag fick ju ställa in middagen ute med tjejerna i fredags på grund av detta. Nu är jag lite bättre men fortfarande snorig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar