fredag 21 januari 2011

Hej bloggen!

Hej bloggen!
Jag är en tjej på ungefär 5 månader som har ett problem. På morgonen när jag vaknar så brukar jag inte kunna somna om även om klockan bara är 5 och det är becksvart ute. Jag brukar äta och så då men somnar ändå inte om. Sen tycker jag även om att prova min röst i alla olika lägen som jag kan, men då vaknar även min storebror då hans sovrum ligger precis brevid vardagsrummet.
På nätterna sover jag annars bra. Jag går och lägger mig vid 19-tiden och skulle inte orka vara vaken längre då jag oftast somnar som en stock då. Sedan äter jag en gång vid 1-tiden men fortsätter att sova efter det.
Är det någon som har tips på hur man gör för att somna om?

Från en glad tjej
OBS! Det är flickan på bilden som har skrivit brevet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar