torsdag 20 januari 2011

Skofynd

Idag när jag träffade Jenny i Globen för lite lunch, shopping och fika så köpte vi varsitt par skor till Oscar och Nova. Oscar älskar sina "stjärnskor" (Converse) från förra året men jag antar att han kommer att ha vuxit ur de till våren/sommaren. Dessutom har han inte de på dagis då det är snörskor. På H&M hade de fått in tygskor av samma modell fast med resårsnörning och kardborreband, perfekt! Chansade på ett par men man vet ju aldrig om det blir en hit eller diss. Oscar tyckte att skorna var jättecoola och han ville inte ens ta av sig de när han skulle lägga sig. Kom på det nu när jag skulle hämta en sak i hans rum, att jag måste lirka av honom skorna.

Sover sött sedan strax efter 19, undra om han svettas om fötterna?

99 kronor var det alla gånger värt för att få se Oscar bli så glad och nöjd. Tror att han kände sig häftig då han sprang runt i skorna här hemma. Jag tror även att grannen under oss är glad åt att se att vår lägenhet ligger ute till försäljning!


2 kommentarer:

  1. Ha ha han verkigen somna med dem på : ) sötingen, eller förlåt coolingen!!! Måste visa Nova imorgon.

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur?! Frågan är om det bara var nyförälskelse igår eller om han kommer att vilja ha på sig de igen sen när han vaknar? Kom på att han ju faktiskt kan ha de till Thailand, på flyget, så slipper han vänta så länge!

    SvaraRadera