onsdag 12 januari 2011

Tack Sean Banan!

Igår eftermiddag hade jag en så hemsk huvudvärk. Så efter att ha hämtat på dagis och lekt i en snöhög påväg hem så kraschade både jag och Oscar i soffan. Jag ville göra minsta möjliga ansträngning då det sprängde rejält i huvudet á la migrän. Oscar var så trött att han höll på att somna. Och jag vet att om han gör det är det kört och han är svår att väcka. Jag försökte komma på något för att väcka upp/pigga till honom, men han ville bara sova. Tillslut kom jag på "Vill du kolla på Sean Banan på datorn?" och ja, det ville han. Phu, sömnsvackan var räddad. Men det var ett högt pris jag fick betala. Visserligen krävdes det ingen aktivitet för min del (vilket huvudet inte skulle ha klarat) men jag var tvungen att stå ut med Sean Banan. Säga vad man vill om låten "Skaka rumpan", men jag tittar hellre på den videon 5o gånger om än att se på klippen på Sean Banan från TV. Sakta men säkert kunde jag styra bort Sean Banan mot Pippi och Musse Pigg. Kvällen var räddad!

Agnes var den största och äldsta bebisen i gänget igår hos Anna-Vera igår.

Felvridet foto...

Agnes vill ha närkontakt med Nora. Också det felvridet...Suck!



"Är det såhär man ska göra på de som är mindre?" Agnes ger sig på ett tjuvnyp i stil med Oscar. Men Greta verkade också tillhöra den tåliga upplagan av småsystrar.


Agnes och minimojerna. Nora är större än Greta trots att hon är en månad yngre. Det syns dock att hennes ansikte inte är lika uppvecklat än.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar