torsdag 30 december 2010

Tidig morgon

I natt har det varit en natt med lite sömn. Jag var tvungen att stoppa i nappen ungefär 20 gånger, kändes det som. Frågan är om det brukar vara så ofta annars också men att det inte märks på samma sätt då Tobbe också går upp ibland? Tillslut tröttnade jag, hon fick ersättning mitt i natten och jag la henne mellan mig och Oscar. Men detta resulterade i att han vaknade, klockan 6. Extra jobbigt att stoppa i nappen när hon ligger i en resesäng och då måste man böja sig som en ostbåge för att nå.
Igår kväll var mormor och morfar på bio och barnen somnade snabbt vid 19-tiden. Så jag fick lite lugn och ro med egentid. Hittade en påse med Bilar i "minibaren" och satte mig framför TV:n. En fördel med att vara på ett ställe utan många TV-kanaler är att man ser på program som kanske annars skulle ha gått en obemärkt förbi.

Idag ska jag och Oscar på bio med Nova och Jenny. Ska bli trevligt! Om jag har riktigt tur kanske jag får ta mig en powernap i biomörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar