lördag 18 december 2010

Uppe före tuppen

Jag och Agnes är redan vakna och har fått lov att gå upp. Idag vaknade hon redan 5.15 och ville inte somna om efter amningen. Hon hade dock sovit sedan 19-tiden igår så det känns ändå rätt okej. Inte för att jag själv gick och la mig då men ändå. Att hon sovit 10 timmar i sträck är väldigt imponerande. Så nu sitter hon här i sin babysitter och skrattar/ler åt mig varje gång jag tittar fram bakom datorn och säger "hallå". Hon är ganska lättroad än så länge. Hoppas bara att vi inte väcker Oscar än på åtminstone en timme. Oscar somnade lite senare än vanligt igår och Tobbe sa då "vad skönt, då kanske han sover lite länre imorgon". Javisst, men vi har ju ändå en liten som vaknar jättetidigt oavsett. Lite som när jag fick för mig att vi var tvungna att ställa väckarklockan när Agnes skulle döpas och vi skulle passa en tid vid 10. Mitt förslag var då att vi skulle ställa klockan på 8, som att det skulle behövas...Man glömmer så lätt!

Hittade henne med filten över huvudet...
Tittut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar